Ruby

Alla inlägg under oktober 2010

Av ruby - 26 oktober 2010 18:14

Gokväll! Asså bré vad jag har slitit på jobbet. Ohmy, jag har inte haft tid för ngt.. Jag har verkligen varit off, det känns i kroppen! Men i morgon är jag ledig, så jädrans skönt! Ikväll är det DH igen.. Åååh.. Man är som ett litet barn, men fan vad jag älskar dom där hemmafruarna!


Älsklingen stack in till stan nyss för att gå ut och käka med sin papi, det gjorde han rätt i. Jag har ingen energi eller ork till ngt, så jag ligger hemma på soffan ist! Så tomt utan min älskling ♥


Nu te och bulle.


  

Av ruby - 25 oktober 2010 11:07

Nu vill jag verkligen att ALLA som läser det här kommenterar och säger vad dom tycker. För nu är jag verkligen i valet och kvalet! Ska jag beställa hem den här för 69 kr? Är det värt det nu när det är vinter och det kommer dröja MINST 9 månader tills jag kan använda den! Hjälp mig nu!!!


  



Av ruby - 25 oktober 2010 09:59

Till Teddans sköna stämma är det frulle tajm för både mig och kenta.


Av ruby - 25 oktober 2010 09:42

Här kommer ngr undersköna höstbilder på våran vackra kille och på lite annat, strunt..



   


   


   


   


   


  


  


  


  


  


   


   


   


   


  


    

Av ruby - 25 oktober 2010 09:38

Godmorgon! Nu är man tillbaka i verkligheten igen.. Men vindarna är nog på väg att vändas. Våra vindar blåser norr ut!


Av ruby - 23 oktober 2010 20:07

Yo ya'll! Nu lever vi verkligen livet på en pinne. Det gör vi alltid när vi är här uppe :-) Basta, öla, grilla korv och bara vara i det här lugnet! Kenta har sprungit fritt här i skogen hela dagen och är verkligen lycklig, han älskar verkligen stugan. Nu har han ätit och är nöjd, så nu ligger han framför brasan och sover <3 I morgon ska vi åka på hemligt uppdrag jag och älskling! Vi håller tummarna, så jävla hårt!! Men nu mina vänner ska vi grilla korv, dricka en kall öl och bara njuta!


PEACE

Av ruby - 23 oktober 2010 11:56

Godag! Nu ska vi packa ihop lite sen åker vi till stugan. Åh, som jag har längtat efter lugnet. Kenta älskar verkligen att vara där, fri i skogen, fri att kunna röra sig, göra vad han vill, bara springa. Han är en annnan hund (precis som vi blir andra människor) när han kommer upp till Norrland, kommer upp på landet. Han var så busig imorse och full av energi när husse skulle byta däck. Mattes älskling!



 


   





      

Av ruby - 22 oktober 2010 20:43

Haha, mattes lilla glasögonorm!



    

Ovido - Quiz & Flashcards