Ruby

Alla inlägg under oktober 2010

Av ruby - 13 oktober 2010 11:24

Nu har jag verkligen ett problem som jag behöver få hjälp med! Mitt hår.. OHMY mitt hår.. So grey.. so boring.. Min frisyr är inte att tala om heller, för jag har ingen frisyr! Jag vill verkligen göra ngt spännande. Ganska rockabilly/pinup stuk! Eftersom jag håller på att spara ut min egen hårfärg efter en många herrans år av färgning, har jag en liten del kvar av den blonda utväxten, men det kunde cahayene uppe på Bobby´s hjälpa mig med, att tona ner det! Men sen är frågan hur,vad jag ska ha!


Ska jag:

Klippa samma frippa som jag gjort de senaste ggrna uppe på Bobbans?


 



  



Eller ska jag:

Klippa lugg och spara det andra håret som det är?


  



Eller ska jag:

Spara håret som det är för att kunna göra häftiga pinup uppsättningar?


 



  



Eller ska jag helt enkelt:

Färga det i ngn häftig färg? Vi med reptilgröna ögon sägs ju kunna bara upp en röd/orange färg helt fantastiskt. Eller ska jag färga det delat?


 



  


  

Av ruby - 13 oktober 2010 10:42

Godmorgon!

Jag har verkligen haft fullt upp med jobb och dvs, så jag har inte haft en gnutta uns att skriva ngr rader! Men idag är jag ledig, så himla skönt med ngn enstaka dag så här mitt i veckan! Trots att jag är ledig måste lägenheten städas.. Typiskt!!


återkommer .

 

  

Av ruby - 11 oktober 2010 11:50

Yes, nu tänkte jag att jag skulle lägga upp fredagsens frestelse bilder ;) Marre, jag & Peter.. Ha ha, vilka miffon! Men g´damnit, looki´n good asså! VARNING för läckra bilder. Först ut; en öl på Hudiksvalls sämsta resturang, Medelshavskällan.

 


    

  

   


 


 


    



 



  



  



  



 



  



 



  



  



  



 



 



  



 



  



  



  



 




      


             

Av ruby - 11 oktober 2010 11:34

Här kommer några kort på bäbis sen helgen uppe i Hälsingland!





   


 


 


 

stor & liten korv på promenad                 

Av ruby - 11 oktober 2010 10:42

Godmorgon!

Här har det vart full fart konstant! När vi kom hem igår var kl så sent så vi han inte ner på affären och köpa frulle. Så jag tänkte ta Elsa nu på morgonen men ja.. Elsa var helt FLAT! Haha.. Värsta platt punkan så det var bara att gå. Då tog jag mig en riktig snabb powerwalk ner till Coop, när jag endå inte hade ngt i magen. För det vet ni väl? Att man helst ska gå innan frullen eftersom man förbränner som fan då!


Nu sitter jag här hemma med huvudet fullt av frisk luft, ny duschad, kaffet är nykokat, frullen är framme och nyheterna är igång!


  



<3

Av ruby - 7 oktober 2010 21:17

Ohmy, asså jag har vääääärldens finaste fästman! Guuuud vad jag älskar dig bebbe! Fick nyss ett sms, helt så där bara  när han åkte iväg för att hämta sin bror. JAG ÄLSKAR DIG JONTEPONKEN MIN!


- "vad vore jag utan min Becka? Jo inget ska jag tala om! Jag älskar dig nu och föralltid hjärtat mitt  <3<3"


JAG ÄLSKAR DIG JONTEPONKEN MIN!

 

  

Av ruby - 7 oktober 2010 21:00

Yoo!!

Yes, nu är väskorna packade och jag hoppas att jag har fått med mig allt. Det viktigaste e ju hos mamma, no game, i´ll come tomorrow! Kl sju i morgonbitti sticker jag härifrån, uäk. Fiiiifan så jobbigt! Jag ska vara i säng INNAN kl tio iaf om jag ska orka.. Men fan asssååå, det kommer aldrig hända så jag kommer vara helt fucki´n gone i morgon! Varför, varför , varför tog jag en buss för? Varför bokade jag inte tåg? Varför skulle jag vara så snål för? Haha.. MAAAN!


12.15 landar divan .

See ya shitface´s


      


Av ruby - 7 oktober 2010 16:08

Tomorrow, it´s you and me .

 you and me .

you and me mamasita .

i love you


  


  


  


I'm on Patron, Tequila .
I'm drunk on Margarita .
Me and my mamasita .
We goin' all get real drunk tonight .

Ovido - Quiz & Flashcards