Ruby

Alla inlägg under oktober 2010

Av ruby - 20 oktober 2010 14:26

Godag! Nu har jag och bäbis varit ute på en lång prommis i skogen i det här tråååkiga, gråa, äckliga höstvädret! Vi är glada att få ligga inne och mysa i värmen nu!



 


    


 



  

Av ruby - 20 oktober 2010 11:15

Har man hund tycker jag def att man ska läsa Fredrik Steens (hundcoachen) böcker. Just den här - Aktivering, Lek & Motion är så himla bra! För oss som har vääldigt stora hundar som behöver total huvud&kropps aktivering är detta DET!


  

Av ruby - 20 oktober 2010 10:32

Godmorgon ya´ll!

Jag skulle ha klivit upp kl 8 i morse, men av ngn lustig anledning hade inte kl ringt.. Och det har börjat hända ett antal ggr nu! Så jag fick en skön sovmorgon till halv tio iaf, jag är tok ledig idag!


Jobbar dag imorgon & på fredag, PHU, men sen är jag ledig fram tills på måndag! Hälsingland i helgen!  ♥


  



Av ruby - 19 oktober 2010 18:19

Gokväll! Jag har landat här hemma efter snart 11 timmars jobb.. Phö! Jag är så trött så jag vet inte ens om jag kommer att kunna vara vaken till Desperate H ikväll och då är det jävligt illa eftersom jag är DH´s STÖRSTA FAN! Maha.. Jag ska nog göra mig lite nudlar och bara krascha i soffan.. Är trots allt ledig i morgon.


  


Vi han aldrig förbi CircleTattoo idag eftersom vi skulle på personalmöte. Typiskt! Men på torsdag svänger vi förbi House Of Pain ist och kikar läget. Jag är så sugen på att göra mina ******* nu så jag tror jag smäller av snart!

NU NU NU!!! ;D



Av ruby - 19 oktober 2010 05:59

Morn! Är förvånansvärt pigg för att ha vart upp sedan halv 6.. Har hunnit varit ute med kenta, ätit gröt och nu e det nyhetsmorgon!


Idag är det jobb fram till kl 15, sen är det personalmöte i sumpan! Efter det tar jag och nattan en sväng in på CircleTattoo när vi endå e där. Ska ta och kikelika hur dom grabbarna arbetar så kanske man har hittat ett ställe. Dom är faktiskt ganska kända så man behöver nog inte oroa sig och jag börjar känna att de är dags nu igen! Med lite emla salva och en halv whiskeyflarra så är mina fötter redo ;D


  



Av ruby - 18 oktober 2010 12:30

it´s all vintage baby

   

 

  

 

  

New

Av ruby - 18 oktober 2010 11:05

Titta vilka underbaringar jag kom över igår för bara ngn tjuga!


  

Av ruby - 18 oktober 2010 10:55

Godmörgen! Idag känner jag mig riktigt hurtig och produktiv. Har redan hunnit med en massa nu på morgonen och en hel del telefonsamtal som fått mig på bra humör! Ryggen är rätt skaplig så jobbet kallar halv fem.


Till ngt helt annat: fan ta den jävel som snodde A´s bil inatt!

 

  



Ovido - Quiz & Flashcards