Ruby

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2010

Helg

Av ruby - 31 oktober 2010 11:36

Godag! Över helgen så här så blir man så dålig på att uppdatera lite, men det är ju alltid ngt hela tiden! Men nu finns det lite tid över.


Helgen har vart otroligt mysig! Fredagen bjöd på massa mys med älsklingen. Vi hyrde film och bestämmde oss att äta en pizza. Gud vet när vi åt det sist. Jag tror att det är över ett år sedan jag åt en pizza. Om jag såg ut som dom där två tjockisarna från Hudik, den ena med ett hästansikte, den andre med en näsa som skulle kunna tillhöra en neandertalare, på en fet kropp, så skulle jag se till vad jag äter. BLÄÄÄ! But once u´re skinny bitch with a killer body like mine, GO GO GO!


Igår, lördag, så jobbade jag hela dagen med mormor och två av mina kvinnliga tremänningar! En enan släktträff! Gud så kul vi hade det, jag och Mickis var helt tokiga. På kvällen skulle jag och älskling se en till film, en ny med Mads M - Valhalla Rising. OHMY, se den för fan inte. Vi tittade i en halvtimme, sen stängde vi av och bestämmde oss för att inte titta ngt mer. Vilken miss.


Idag är det lugna puckar. Vi låg och drog oss på morgonen med kaffe i sängen och planerade lite. Baby har åkt ner till Thomas och dom för lite surr ch jag ska rensa lite kläder. Lämnade två fulla papperspåsar igår på E! Jösses..


återkommer .

 

  



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ruby - 28 september 2012 09:47


Det är sjuktlängesen jag använde den här bloggen, den är officiellt nerlagd, åh jag ska inte ljuga, jag har kvar den här enbart för att kunna skriva här på planket och få lite nya läsare! Segla in på den nya. http://rebeckaf.blogspot.com ...

Av ruby - 31 juli 2012 12:59

Ny blogg för längesedan, men besök ändå :)   Http://rubeey.blogspot.com ...

Av ruby - 21 juli 2011 11:28

Alltså, e det ngn som e haj på blogspot så skrik gärna till, jag behöver hjälp! ...

new

Av ruby - 20 juli 2011 23:55

Japp.. Nu e det så att jag struntar i bloggplatsen. Ny blogg med ny inspiration....

Av ruby - 20 juli 2011 10:01


Godförmiddag! Ja.. Så här på sommaren har jag egentligen inte så mkt tid att blogga.. Överhuvudtaget! Så är det varje sommar. Jag måste njuta av det lilla varma medans det finns..   Så det e därför det blir lite torrt ibland på inlägg. Jag ha...

Ovido - Quiz & Flashcards