Ruby

Direktlänk till inlägg 31 januari 2011

New things

Av ruby - 31 januari 2011 13:09

Hola! Nu börjar det hända saker här i huset, lite renoveringar och dylikt. Har köpt färg och spackel nu, så till helgen ska det spacklas och både hallen och köket skall målas vitt, med fondvägg lite senare. Vitt e sååå fräsht och ytorna blir så stora med vitt. Tänk köket, där ifrån lyser alltid solen in, tänk så underbart med ljust!

 

Inhandlade även ett nytt köksbord igår. Åkte och hämtade det hos mina goda vän Therese med familj som knappt haft bordet. Vårat var så litet, det här är för 6 pers om inte mer. Så morsans gamla bord får agera på altanen ist i sommar, där passar det faktiskt mkt bra. Plast stolarna som vi hade tror jag vi slänger, fiiifan.

 

Före: (liten bild, men den enda. Man ser iaf hur det såg ut)

  

 

 

Efter:

  

 

   

 

    


 
 
Ingen bild

Mamma

31 januari 2011 13:34

Vilket snyggt bord o stolar.Passar ju perfa hos er!

 
Ella

Ella

31 januari 2011 21:13

Gud vad snyggt :D

http://www.Alladjurensfoto.bloggplatsen.se

ruby

31 januari 2011 21:59

Ja visst vart det! Helt fantastiskt fint :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ruby - 28 september 2012 09:47


Det är sjuktlängesen jag använde den här bloggen, den är officiellt nerlagd, åh jag ska inte ljuga, jag har kvar den här enbart för att kunna skriva här på planket och få lite nya läsare! Segla in på den nya. http://rebeckaf.blogspot.com ...

Av ruby - 31 juli 2012 12:59

Ny blogg för längesedan, men besök ändå :)   Http://rubeey.blogspot.com ...

Av ruby - 21 juli 2011 11:28

Alltså, e det ngn som e haj på blogspot så skrik gärna till, jag behöver hjälp! ...

new

Av ruby - 20 juli 2011 23:55

Japp.. Nu e det så att jag struntar i bloggplatsen. Ny blogg med ny inspiration....

Av ruby - 20 juli 2011 10:01


Godförmiddag! Ja.. Så här på sommaren har jag egentligen inte så mkt tid att blogga.. Överhuvudtaget! Så är det varje sommar. Jag måste njuta av det lilla varma medans det finns..   Så det e därför det blir lite torrt ibland på inlägg. Jag ha...

Ovido - Quiz & Flashcards