Ruby

Direktlänk till inlägg 21 juni 2011

Hands up for the future

Av ruby - 21 juni 2011 17:17

Gokväll!

Kom hem för ett tag sedan från jobbet, men jag fastnade framför tv och en underbar film som jag älskar  - Rocksystrar! Ha ha, det e jag och Zaza det där! En kall folkis står på bordet brdvid här, så himlans gött. Det e jag god damnit värd! Den här sommaren kommer bli awesome. Jobbar fram till den 15 augusti, sedan e det välförtjänt semester i en vecka, vila upp sig, ha det underbart, sedan sätta tänderna i massa plugg! Har en veckas semster sista juli med, då ska vi åka till Rättvik och dricka massa öl och åka raggarbil!


Aaaaaaaawesome!


Gud, jag har så ont i röven asså, Alex cykel har en fruktansvärd hård sadel.. Jag har ju den och cyklar med till jobbet då Elsa måste byta slangar på däcken. Cyklar två mil varje dag upp till Högen, helt otroligt skönt! Nu ska jag snart ut på joggingrunda med Kenta. Här behövs inget gym.. Bara nya springskor, för dom börjar falla ihop!


Nu lite käk, sn vila två timmar och efter det ut i skogen med lillhjärtat ♥


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ruby - 28 september 2012 09:47


Det är sjuktlängesen jag använde den här bloggen, den är officiellt nerlagd, åh jag ska inte ljuga, jag har kvar den här enbart för att kunna skriva här på planket och få lite nya läsare! Segla in på den nya. http://rebeckaf.blogspot.com ...

Av ruby - 31 juli 2012 12:59

Ny blogg för längesedan, men besök ändå :)   Http://rubeey.blogspot.com ...

Av ruby - 21 juli 2011 11:28

Alltså, e det ngn som e haj på blogspot så skrik gärna till, jag behöver hjälp! ...

new

Av ruby - 20 juli 2011 23:55

Japp.. Nu e det så att jag struntar i bloggplatsen. Ny blogg med ny inspiration....

Av ruby - 20 juli 2011 10:01


Godförmiddag! Ja.. Så här på sommaren har jag egentligen inte så mkt tid att blogga.. Överhuvudtaget! Så är det varje sommar. Jag måste njuta av det lilla varma medans det finns..   Så det e därför det blir lite torrt ibland på inlägg. Jag ha...

Ovido - Quiz & Flashcards