Ruby

Direktlänk till inlägg 26 juni 2011

Cloudy sunday

Av ruby - 26 juni 2011 12:04

Godag alla fulajävlar!

Vilken otroligt lugn och härlig midsommar jag har haft. Har knappt gjort något och fifan så skönt det har varit. Har hängt i stugan, ja, ni vet ju vad man brukar göra där. Igår var jag, älsk och Bobbo i Sundsvall och hängde lite. Käkade på Biteline och sedan vart det bio - Super 8! Riktigt bra film. Det har vart skönt att inte vakna bakis.. Ha ha! Fast annars finns det ju dv kurer, det kan man läsa om i Expressen! Haaaaaaaaaaaaaaaaahaha!!! Holymoly! Iaf skönt då jag ska jobba ikväll. Tog på mig ena arbetskamratens kvällspass, passar på att få lite stor - OB, plus att helg OB´n e aldrig fel ;) Tjusningen med att jobba helger!


Är ledig imorgon dock, riktigt skönt. Då ska jag nog ta en shopping runda, kanske med bäste Anna! Kanske drar upp till Sundsvall ist, bättre utbud där. Gud, i sådana här lägen saknar jag verkligen sthlm asså, blä för det här.


Nu ska jag ta en kopp kaffe till, pysa på lite här, ta en prommis med Kenta , lyssna på Hank T Morris och sedan bär det av till jobbet om 5 timmar ungefär.


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ruby - 28 september 2012 09:47


Det är sjuktlängesen jag använde den här bloggen, den är officiellt nerlagd, åh jag ska inte ljuga, jag har kvar den här enbart för att kunna skriva här på planket och få lite nya läsare! Segla in på den nya. http://rebeckaf.blogspot.com ...

Av ruby - 31 juli 2012 12:59

Ny blogg för längesedan, men besök ändå :)   Http://rubeey.blogspot.com ...

Av ruby - 21 juli 2011 11:28

Alltså, e det ngn som e haj på blogspot så skrik gärna till, jag behöver hjälp! ...

new

Av ruby - 20 juli 2011 23:55

Japp.. Nu e det så att jag struntar i bloggplatsen. Ny blogg med ny inspiration....

Av ruby - 20 juli 2011 10:01


Godförmiddag! Ja.. Så här på sommaren har jag egentligen inte så mkt tid att blogga.. Överhuvudtaget! Så är det varje sommar. Jag måste njuta av det lilla varma medans det finns..   Så det e därför det blir lite torrt ibland på inlägg. Jag ha...

Ovido - Quiz & Flashcards