Ruby

Direktlänk till inlägg 7 juli 2011

Hang in there

Av ruby - 7 juli 2011 13:40

Godagens.

Vilken härlig värme :) Har legat ute och stekt ett tag på förmiddagen, så underbart! Gjorde lite matlådor alldeles nyss, skule ha behövt käka innan jag drar på jobbet vid fem, men jag tappade helt matlusten. Dels för att jag alltid gör det när jag lagar mat, är alltid hungrig innan. Sen så är det värmen som gör mig omatglad och sedan är det bara massa strul på jobbet. Gud, jag håller på att go banans! Juli ut, sen jävlar är det semester fram till den 22:a augusti. Juli ut, juli ut, juli ut.. Kommer man att palla..? Jag e helt färdig av denna cirkus. Det slutar aldrig.


Imorgon jobbar jag bara två timmar på fm, sedan ledig hela helgen. Underbart! På lördag e det fest för då fyller ju bästa jag år. Ångest. Ha ha. 24 år., Jag fattar inte att det går så fort.


Nu ska jag tvinga i mig lite mat, en stor kopp kaffe, titta på favo serien Private Practice and later ride mah bike down to hell.


 



 
 
Nemo

Nemo

7 juli 2011 15:04

Får gratta dig nu då för imon börjar en annan att jobba sen åker iväg på lördag morgon. Så Grattis i förskott min söta favorit ^^<3 Får la sno en bild eller nåt på dig då och lägga ut på bloggen och gratta dig;D tillåtet?? :D

http://nemoflummare.bloggplatsen.se

ruby

7 juli 2011 22:28

Gullig du ee! :) Tack! Klart.. Bara att sno på vännen

 
Nemo

Nemo

8 juli 2011 09:00

Tänkte får fråga min lilla pärla först :D

http://nemoflummare.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ruby - 28 september 2012 09:47


Det är sjuktlängesen jag använde den här bloggen, den är officiellt nerlagd, åh jag ska inte ljuga, jag har kvar den här enbart för att kunna skriva här på planket och få lite nya läsare! Segla in på den nya. http://rebeckaf.blogspot.com ...

Av ruby - 31 juli 2012 12:59

Ny blogg för längesedan, men besök ändå :)   Http://rubeey.blogspot.com ...

Av ruby - 21 juli 2011 11:28

Alltså, e det ngn som e haj på blogspot så skrik gärna till, jag behöver hjälp! ...

new

Av ruby - 20 juli 2011 23:55

Japp.. Nu e det så att jag struntar i bloggplatsen. Ny blogg med ny inspiration....

Av ruby - 20 juli 2011 10:01


Godförmiddag! Ja.. Så här på sommaren har jag egentligen inte så mkt tid att blogga.. Överhuvudtaget! Så är det varje sommar. Jag måste njuta av det lilla varma medans det finns..   Så det e därför det blir lite torrt ibland på inlägg. Jag ha...

Ovido - Quiz & Flashcards