Ruby

Inlägg publicerade under kategorin My Music ♫

Av ruby - 21 februari 2011 17:14

En av dom "finaste" låtarna dom har gjort.. Hur det nu e möjligt! :)

 

Raubtier – En hjältes väg

 

  

Av ruby - 21 februari 2011 13:12

Ett gammalt tonårsband som funkar alldeles utmärkt än idag!

 

Audioslave – Like A Stone

Audioslave – Shadow On The Sun

Audioslave – Show Me How To Live

Audioslave – I Am The Highway

 

Sista låten är min absoluta favorit.

  

Av ruby - 15 februari 2011 01:32

Hej mitt i natten. Gud, jag kn inte sova, vet fan inte varför.. Det är väl bara för att jag ska upp och jobba i morgon, kl 7. Jag ska åka spark till jobbet, i 20 minus. Kanske därför jag har svårt att sova för att jag ligger och tänker på att jag inte tar mig till jobbet på ngt annat sätt för att alla andra alternativ är ur funktion. åååh!

 

Det här med Facebook är rätt bra har jag kommit fram till..

Jag hittade precis min kusin Daniela i tyskland. Bara så där. Helt stört!

Kanske därför jag inte kan sova, jag är kanske för upprymd.

 

Nä, nu ska jag göra ett sovförsök så jag inte somnar på jobbet i morgon!

 

David Guetta – Who's That Chick ? (Feat. Rihanna)

Av ruby - 14 februari 2011 12:48

Nu blir det en awesome prommenad med Kenta i det fina vädret och massor av Nabiha i lurarna. Älskling ska springa runt tjärnen och jag funderar faktiskt på att haka på med Kenta. Hurtbullarna i tanne :) Eller kanske åka spark efter, ha ha!


Nabiha – The Enemy


  

Av ruby - 6 februari 2011 09:34

Godmorgon alla! Idag lyser solen, precis som den ska :) En underbar dag på nollan och prommis runt tjärnen. Fast först har vi lite saker som skall göras.

Älskling och jag har maskerat HELA hallen nu och plockat bort hatthyllor mm.

Snart ska vi koka lite nytt kaffe, sen ska den hemska, psykadeliska orangea färgen bort och ist ska det bli vitt med en högblank, svart trappa. Det kommer bli så sjukt snyggt asså. Bilder kommer sen.

Våran hårdisk håller på att balla ur :/ Kan man laga en sådan?


Ray Smith – Candy Doll

Ovido - Quiz & Flashcards