Ruby

Inlägg publicerade under kategorin My Music ♫

Av ruby - 3 januari 2011 21:49

Rakt in på IPOD´en


Jay Smith – Bad Romance


  

Av ruby - 23 december 2010 17:34

Ååååååh jag blir tokig på det bästa sättet!! Jag älskar LULU, jag kan inte sluta dansa!!! Jag kan inte. Mina ben lever ett eget liv.


Lulu And The Luvvers – Satisfied


Inte ens nu när jag skriver kan jag sitta still.


Av ruby - 29 november 2010 10:52

Jag börjar morgonen med massor av Eliza. Jag blir så glad av hennes röst!


Av ruby - 18 november 2010 10:22

Mmmm, lite lovemusic!

Jag har alltid varit ett huuuuge fan av Kid Rock. Jag älskar honom, det har jag gjort sedan jag var fjortis! Det är nog det där heta Cowboy - Nashville - jaga kossor med lasso - varva med en iskall öl framför en brasa och sjunga country - stuket han har som gör mig helt galen i hans musik. Nu har han äntligen kommit ut med sitt nya album - Born Free och det har nötts konstant på Spottan.



Kid Rock – Rock Bottom Blues


Kid Rock – Born Free


Kid Rock – Slow My Roll



Bara lite smått utplock.





Ovido - Quiz & Flashcards