Ruby

Inlägg publicerade under kategorin My Music ♫

Av ruby - 29 januari 2011 14:54

En perfekt Hälsingelåt!


Alexander Rybak – Vända med vinden


     

Av ruby - 24 januari 2011 15:52

Av ruby - 17 januari 2011 22:00

När jag var yngre kunde jag lyssna på väldigt mkt techno. Idag kan jag säga att jag har en väldigt bred musiksmak, men technon lämnade jag borta i Strömsbruk typ :) Men det finns en techno grupp som än idag hänger med mig överallt, Pakito. Jag älskar dom och här är två av deras bästa låtar enligt mig, speciellt remixen med Roy Bee, den pumpas loud som fan i mina lurar dagligen.


Pakito – Harmony - Radio Edit


Roy Bee – Kiss Me Again - Pakito Radio Remix


    

Av ruby - 13 januari 2011 15:51

Rihanna – Man Down


  


Oh mama, mama, mama
I just shot a man down
In central station
In front of a big ol' crowd

Av ruby - 10 januari 2011 11:40

Asså, jag älskar Ray Adams!! Speciellt gubben i lådan.

Den spelades fett i Hassela, ohmy!


Daniel Adams-Ray – Gubben i lådan


  

Ovido - Quiz & Flashcards