Ruby

Inlägg publicerade under kategorin Drömhuset ♥

Av ruby - 26 maj 2011 22:43

Gokväll! När som helst kommer älskling hem, har saknat honom så mkt! Kenta kommer bli överlycklig, han älskar husse. Det gör matte med ♥


Det luktar så härligt i hela huset. Idag har jag plockat en bukett med liljekonvaljer till varje rum i hela huset.. Vart ngt st, men gudars så gott det luktar! Vi har ju bara här utanför på tomten. Ser alltid till att Kenta både bajar och pissar ngnannastans ;)


 

  


 

Nej, nu ska jag göra klart inför morgondagens jobbdag!

Av ruby - 25 maj 2011 16:19

Bara för att man är ledis så finns det att göra hemma, trust me! Men jag gillar´t :)


Veden ska kapas & staplas innan midsommar för att den sja hinna torka.

 

 

Sen har jag vart i farten med röjsågen, kolla så shnyggt det vart och hur illa det ser ut där på sidan där jag inte har tagit, alldeles vildvuxet och förjävligt!

 

 

Av ruby - 25 maj 2011 16:10

Min übersöta lilla rabatt

 

 

 

Precis utanför dörren växer det smultron ♥

 

Och på andra sidan växer det underbart många liljekonvaljer ♥

 

 

Vy

Av ruby - 25 maj 2011 16:06

Vilken utsikt!


 

Av ruby - 9 maj 2011 16:04

Inhandlat solceller.


 

 

 

 

Och i sommar blir det rabarberpaj på egna sådana, mums!

 

Av ruby - 9 maj 2011 15:53

I lördags vart det ju lite shöpping! Sånt gillar vi. Rätt mkt! Kom änstligen iväg upp till Birsta och IKEA. Vi är så dåliga på att komma iväg, jag fattar det inte. Men Kentas mat började ta slut så det var bara att brumma upp till Birsta och på Arken. Då passade vi på att dra på släpet och handla gästsäng. Och grill. Och massa annat skit!


 

Resultatet serrätt skönt ut va? :)

 

 

Sen hittade jag dom här supersööta duktyngderna:

 

Av ruby - 26 april 2011 19:45

Det känns som om jag och hjärtat har lite att göra i helgen. Får se om vi hinner med att fira sista april eller om vi får ta en kall bärs hemma och såga ved ist :)


 

Av ruby - 26 april 2011 19:41

   Älskar´t

Ovido - Quiz & Flashcards