Ruby

Inlägg publicerade under kategorin Drömhuset ♥

Av ruby - 28 december 2010 11:23

Först och främst så måste jag visa tavlan så att alla får se hur duktig och begåvad min morsa e, för den här har hon gjort själv! Kolla så snygg!! Och sen måste jag lägga ut den här så hon får se hur snygg den vart vid tv :)


  


  

Av ruby - 23 december 2010 10:47

Morn! Åh jag är så trött.. Har precdis kommit hem från jobbet och tänkte ta mig lite frulle nu och en kopp kaffe. Det är så mysigt när man går in i köket och solen går upp ovanför den lilla tjärnen :)


  


endast kenta är vaken :)


  

Av ruby - 20 december 2010 14:14

Tjaa! Ja eftersom vi inte har fått ngt internet än så blir det inte så mkt bloggande :/ Inte mkt internet alls, ha ha! Men svärfar kom över med sin dator nu så att jag iaf kunde göra lite ärenden. Tänkte slänga in ngt inlägg och passa på nu medan jag har datorn :)


Kalles dator är alldeles för seg, för jag tänkte lägga upp lite bilder.. Men det får komma sen! Tråkigt, men man är en riktig internethora asså :P


  

Ovido - Quiz & Flashcards