Ruby

Inlägg publicerade under kategorin Kenta ♥

Av ruby - 7 december 2010 17:21

Våran hund är verkligen bortskämd, det har han alltid varit! Både av oss och av våra familjer! "Farmor" har sytt ett vackert, blått täcke till honom. Det är inte riktigt klart, men snart så. Hon är så snäll! "Morfar" köpte hans Hurtta reflex täcke, bara så där.


Det finns ingen hund i denna värld som är så älskad som Kenta är.


 


   


    

Av ruby - 7 december 2010 15:26

Ha ha, ja vi har en knähund! På ungefär 50kg muskler..


  


  

Av ruby - 1 december 2010 13:47

Vilken överraskning jag och kenta fick när vi kom ut. Hmlen som varit grå och dyster hela morgonen sprack upp och solen kom fram och värmde mina kalla, kinder.


  


  


  


  

Av ruby - 29 november 2010 13:39

Vilken underbar måndag! Tyvärr så börjar det redan mörkna, men solen har lyst hela morgonen och himlen har vart klarblå.


  


  

Av ruby - 26 november 2010 10:45

   Matte&husses stora stolhet ♥


  


  


  


  


  


  

Av ruby - 25 november 2010 10:18

Godmorgon! Jag har vart väldigt effektiv nu på morgonen. Var uppe med älskling redan kl 6 i morse och gjorde honom sällis över frukosten, vilken tjej va. Sen stod jag utanför Nina kl 8 imorse, kom hem med ett helt nytt gymschema baserat på mig och jag var även inbokad på Core & bodycombat på Sats med henne på måndag, jösses.. Nu har jag och benke precis kommit in efter en timmes prommenad i snön.


  Dom fina blåa som man måste ha på sig, ha ha.


Mattes kille har lagt sig tillrätta på sin bädd med ett märgben och jag ska lägga mig i soffan med ett glas mjölk och pepparkakor och bara vara ett tag. Kika lite tv, kanske ta en powernap och bara må gött.


  



Av ruby - 24 november 2010 20:49

Chaaa! Shit, vi är genom blöta efter en kvällsprommenad med bulan.. Fy fan det vräker ner!


Älskling har precis gjort en kopp varm chocklad till oss, genomfrusna människor. Gott. Han är så goo min älskling! Nu ska vi krypa ihop i soffan och titta på Efterlyst. Sen blir det sängen för mig med, ska vara hos Nina, min sjukgymnast kvart över åtta i morgonbitti. Tvi för tidiga mornar!


  



Av ruby - 24 november 2010 10:25

Morsning! Har precis vart ute med Benke.. I pyjamas.. Grannarna glodde, nästan så jag tänkte dra ner brallorna och visa röven! Benke, han är rolig han.. När han inte vill bajsa på morgonen (fast han e bajanödig men bara vill in och äta) så brukar han "låtsasbajsa". Vi har en fantastisk hund som är en fantastisk skådespelare. Han sätter sig ner och låtsas bajsar, tryker på och så där. Sen springer han iväg och vill in till maten. Ha ha :)


Det är verkligen ingen dum hund vi har. Men matte lurar man inte. Tillslut går han och sätter sig endå när han fattar att han inte kommer ngnstans med det.

Min stora pärla ♥


Livet vore så tråkigt utan honom. Helgen kommer bli lång utan mina grabbar. Men men.. Matte, hon ska ut och svina och dricka sprit, så det är lugnt :)


Frulle nu jao.


  

Ovido - Quiz & Flashcards