Ruby

Inlägg publicerade under kategorin Kenta ♥

Av ruby - 14 mars 2011 12:34

Japp. Jag och Kenta sitter/ligger ute i solen och samlar på oss underbara D-vitaminer. En termos med kaffe och solens strålar, så obeskrivligt underbart! Den oändliga vintern är snart ett minne blott. Vi längtar. Life is good today..

 

  

 

  

Av ruby - 8 mars 2011 20:08

Vi har inte instalerat galler och bur i Passaten än, det gillar Kenta. Då finns det möjlighet att spana, på alla sätt som finns. Ha ha, vårat gohjärta ♥

 

  

 

    

Av ruby - 3 mars 2011 09:31

  


Av ruby - 2 mars 2011 17:59

..gillar jag att vara! Speciellt när jag får sitta på min matta och titta på allt som rör sig här i Tanneskogen  ♥

 

  

 

    

Av ruby - 27 februari 2011 10:45

Cha cha! Igår var vi bort till Ilsbo för att kika lite rally. Bara 50m ifrån Macke & Petra körde dom Hälsingerallyt. Ganska coolt! Så jag, älsk, brorsan och kenta tog en sväng om och kikade lite! Sen vart vi bjudna på en kopp kaffe hemma hos vännerna, synd bara att petra jobbade, hade vart mysigt med lite tjejsnack :)

 

Kenta vill alltid heja på sina vänner som han har hos Petra. Så vi gick ner till hagen så att han fick heja lite på dom ulliga!

 

 

klicka på bilderna

          

 

 

  

 

  

 

  

 

  

he he, muums!

Av ruby - 21 februari 2011 16:46

Cha cha! Uuuush vad tråkigt det är utan min älskling :/ Han åkte på jobb i sthlm den här veckan och jag har blivit så bortskämd att ha honom på hemmaplan! Men men, det e bara veckan ut! Som tur är har jag min andra kille Kenta som livar upp, mattes lilla gohjärta. Vi har nyss varit ute på en fantastiskt fin och kall vinterprommis. Så kallt att Kentas skägg frös till is, ha ha. Men det var så himla skönt att vara ute och knata i skogen i den friska luften här uppe i Norrland. Älska.

 

Tänkte börja med maten snart och fortsätta dammsuga. Sen ska jag slå mig ner i soffan och njuta lite av ledigheten.

 

  

 

   

 

   

 

Sen var det alldeles underbart att komma in, lägga sig på sin älskade fårpläd framför den varma smalspisen i köket och sova lite  

 

  

 

  

 

  

 

Av ruby - 14 februari 2011 11:08

Godagens. Alla hjärtansdag idag, myspys. Vart väckt av älsklingen med kaffe på sängen och nygräddade vofflor, mums. Fick även en blöt godmorgon puss av Kenta som tyckte det var mkt obehagligt att vara i sovrummet, där får han aldrig vara och det vet han. Så därför tog det ett tag innan Johan fick in honom snabbt för att pussa mig, mina gookillar! ♥

 

Igår kom tre gamla goda vänner över som det var många år sedan jag träffade: Kikki, Johan och Jennie. Alla gamla högstadie vänner som än idag är mina mkt goda vänner. Så himla trevligt! Johan och kikki hade med sig sin senaste familjemedlem, Alice. Men guuud! Vi som tyckte att Kenta var stor och klumpig och lät som en älg när han springer.. Vi får nog tänka om! Alice är nämligen en 6 månaders Grand Danois och ett snäpp högre än Kenta. Ohmy, hur dom såg ut när dom busade, vi skratta så vi höll på att dö. Hon gjorde helt slut på gammelfarbror Kenta. Så nu har Kenta två flickvänner, inte dåligt ;)

 

puss på dig alice

  


  


Av ruby - 9 februari 2011 16:57

Asså, kolla in sötlurvisen jag hittade uppe vid trappan när jag var nere. Han ska alltid spana på matte så man inte tappar bort henne ♥ Stora tassarna!


 


  


     

Ovido - Quiz & Flashcards