Ruby

Inlägg publicerade under kategorin Kenta ♥

Av ruby - 18 maj 2011 12:49

Godagens! Idag är mitt humör verkligen på topp, tackvare solsken och varma vindar. Äntligen är den kalla regnperioden över och imorgon skulle det bli 18+ här i Bergsjö. I like! Kenta och jag tog en lång och mysig runda runt tjärnen förut och nu ligger han ute på linan under trädet, i skuggan och flämtar. Tänkte gå en till runda lite senare ikväll. Ni vet väl att dom små bilderna är klickbara. Tänkte bara nämna det. Igen.


  


Kenta hittade en stor hög som han sprang upp på & spanade.

     


Sen hälsade vi på hans två polare, Bill & Bull.

  


 


Fri som en fågel 

 




Av ruby - 11 maj 2011 17:38

Idag kom Kentas polare ut! Ha ha, han tycker så mkt om dom men dom är livrädda för honom. Iaf dom här, som är grannens. Men Markus får tycker jätte mkt om Kenta och kommer gärna fram och nosar och biter (smakar) lite på honom :) Det gillar han!


Nu har han ngt att titta på så fort han går ut. Prata lite med dom.

Kanske skrämma dom lite..


 

Av ruby - 9 maj 2011 13:16

I lördags köpte vi en sele till Benke! Har spanat på en sån nu ett tag, det är så bekvämt med en sele. När man spårar, springer eller när han ska jobba och dra lite grejer. Så fin!


 

 

Av ruby - 5 maj 2011 15:41

Nu ska jag och Kenta ta en joggingtur eller iaf en rask promenix in till byn och handla.


 

Av ruby - 2 maj 2011 19:21

 

Av ruby - 2 maj 2011 14:11

Jag älskar min flärp


 

   


    

Av ruby - 28 april 2011 19:02

Jag och mitt lilla roliga hjärta tog en härlig kvällsprommis förut. Knäppte lite fina kort, det är så underbart att bo på landet, blir alldeles härligt vimsig av det!


 

 

 

 

  


 

    

 

  


 

 


 

Av ruby - 28 april 2011 15:56

Låt mig presentera: Komisarie Span! Här får inte grannar 200 m bort hämta posten och misstänkta saker i vattnet (en petflaska) får sig en regäl hyvel!




Mattes hjärta, vad du gör mina dagar roliga ♥



Ovido - Quiz & Flashcards