Ruby

Inlägg publicerade under kategorin Kenta ♥

Av ruby - 19 april 2011 16:02

Igår var benke helt galen när vi var ute på prommis. Jag vet inte om det var för att det var vår, men jag skrattade så jag höll på att smälla av. Min tokstålle! Han slängde iväg godisarna och hoppade sedan efter dom över diket och i luften ♥


 

 


 

 


 

 

Mattes underbara tokstålle ♥♥♥

Av ruby - 13 april 2011 20:23

 

 

 

 

 

 

 

 

Av ruby - 13 april 2011 20:07

 Inga bekymmer, inga problem. Bara ligga i hundgården med sitt märgben & njuta av tillvaron här på landet ♥


 

Av ruby - 9 april 2011 11:27

Klart lilla hjärtat också vill vara med och måla, titta & spana ♥


  


  


 

Av ruby - 5 april 2011 15:34

 

Av ruby - 5 april 2011 09:55

.. för att få plats i en fåtölj ♥ Ha ha, mattes hjärta!


 


  

Av ruby - 4 april 2011 20:47

Åååååh, kolla in lillhjärtat när han var 9 veckor gammal. Mattes lilla gooos ♥♥

 

 

Av ruby - 4 april 2011 17:12

Idag har jag storstädat i Kentas hundgård. Förra ägarna hade jakthundar där och jag har aldrig sett så mkt skit i hela mitt liv. Även fast man har jakthundar som står ute, så kan man iaf försöka att hålla det snyggt, att ta bort det mesta av bajset när dom har skitit. Men nej, typiskt bönder. Jag har fyllt 4 stora pappkassar fulla med bajs.. Det e så mkt skit kvar, så det får man ta sen när all snö e borta, men lite e borta nu iaf..


Det är så skönt att han kan vara där nu och inte i en lina på gräsmattan. Han har ju två stora gårdar som går ihop under balkongen. Bara det bästa för vårat ♥


  


Nedanför ena hundgården finns det en super söt rabatt, eller den e väl söt på sommaren, nu ser det förjävligt ut. Men läget e så gulligt. Här skall det planteras om i sommar. Rosor kanske? Solen ligger på hela dagen där. Påta påta påta!


  


  

Ovido - Quiz & Flashcards