Ruby

Alla inlägg under november 2010

Av ruby - 9 november 2010 12:59

Mmm, det luktar nybryggt kaffe i hela lägenheten. Så här glad vart jag då!


  


Av ruby - 9 november 2010 12:46

Vad som än sker, vart jag än är, kommer den här staden alltid ha en speciell plats i mitt hjärta. Född och uppvuxen här, vart än i världen jag bor.


Petter – Stockholm i mitt hjärta

Drömmarnas stad, det är du

 

  

Av ruby - 9 november 2010 12:29

Har jag ngnsin berättat att jag HATAR snö och vinter? Nu vet du det..


Det snöar här i sthlm idag. Det är förjävligt. Jag är depprimerad. Jag dränker mina sorger med chocklad!



Kl: 11.00

  



Kl: 12.00

    

Av ruby - 8 november 2010 13:59

Cha cha! Ídag sticker jag och pälski hem till huvudstaden.. Känns skit, tycker vi båda. Till helgen är vi nog här uppe igen, då svärmor fyller år. Ska se till att hitta ngt åt henne i stan i veckan om jag får lite tid över. Annars så har helgen varit fantastisk, så är det alltid här uppe på landet. Lite senare ikväll åker vi till mamma och käkar lite middag och surrar innan vi drar vidare hemmåt.


Om ca 1 1/2 timme sticker jag och min kärlek på lite hemliga ärenden. Som vi har längtat! Hoppas hoppas hoppas!!! Håller även på att titta på en utbildning, som verkligen känns som jag! Funderar på den faktiskt.. Den är 4 terminer, alltså två år, på distans. På Yrkeshögskolan här uppe. Det känns så pass rätt så att jag skulle kunna sluta jobba för att plugga i två år. Då ska ni veta att jag INTE tycker om att plugga och det har jag aldrig gjort. När jag väl känner så här, då vet man att det är rätt!


Japp, lite finare, lite bättre än alla andra.


  


Remember: alla bilder är copyright RUBY

Av ruby - 7 november 2010 20:52

Heej. Nu är jag äntligen hemma igen efter fem konstanta timmar i studion och fem hundra bilder senare.. Nu ska jag bara lägga mig och vara lite med älskling! Här kommer iaf ett litet tjuvkik på vad som hände idag :)


  

Av ruby - 6 november 2010 20:26

Chacha alla! Vilken fantastisk helg jag har haft än så länge. Ohmy, asså man är som en annan människa när man kommer upp hit. Vi mår som bäst här!


Ikväll ska vi äta lite gott och dricka nån kall här hos mina svärisar och bara vara lixom! Imorgon ska vi till stugan en sväng och dona, släppa hundarna lösa så dom får springa fritt där. Sen beger jag mig till fotostudion och modellar. På måndag är det dagen jag och älskling har väntat på vääääääldigt länge. Nu håller vi tummarna så att detta går igenom!


SKÅL HÖRRNI!


  

Av ruby - 5 november 2010 11:22

Haha, det här är min bästa tjej. Min bästa vän och den jag älskar mest av alla. Hon kommer rätt och slätt att döda mig när hon ser det här men det får jag ta, ha ha! Za za gabor din tokstålle, LÖVE JU!


  

Av ruby - 5 november 2010 11:14

» En dag på stan med lillebror - sommaren 2010

 Baby brother, baby brother of mine

 

  

  

Ovido - Quiz & Flashcards