Ruby

Alla inlägg under november 2010

Av ruby - 23 november 2010 10:37

Gudmörgen! Ush vilken huvudvärk jag har idag :/ Tror jag sov alldeles förlänge.. Somnade runt elva tiden igår och klev upp vid halv nio. En dusch, frukost, en kopp kaffe och en lång prommis med benke gör nog susen.


  

Av ruby - 22 november 2010 12:40



Våran stora kärlek ♥



 


Sover du så vakar jag, min puls är dina hjärteslag. När du är vaken följer jag, vid din sida både natt och dag. När jag är vaken är du allt jag ser och jag skall inte svika, inte falla ner. Det får aldrig någonsin ske, för världen är vår fiende.


Vakthund, vakthund, jag är din vakthund.

Alltid tätt intill med både hugg och slag.
Vakthund, vakthund jag är din vakthund.
Min heder är din trygghet, trohet är min lag.


Du är trygg hos mig, jag är för alltid din. Ingen djävul kommer någonsin röra vid ditt skinn. Varje ed är sann och de har svurits medan blodet rann, när jag bevisat vad jag kan.



  

Av ruby - 22 november 2010 12:29

Fy vad det snöar ute :/ Precis vad vi inte ville. Får bara hoppas att det inte håller i sig.. Depprimerad till tusen över det här, vill inte ha ngn snö. Vill ha sommar och värme. Jag och kenta måste i vilket fall som helst ut. Tänkte gå 5km slingan med honom trots skit väder, så får han komma ut och busa lite!


Sen är det fullt upp.

Tvätta, städa, packa, proppa diskmaskinen full, dammsuga, moppa, packa, packa, packa, ringa viktiga samtal, posta två brev till som tilhör min framtid sen jobba.


Hela veckan är det fullt upp. På torsdag ska jag till min sjukgymnast Nina. Trots att hon är fullbokad så tar hon emot mig endå. På fredag åker älskling och bäbis upp till Norrland och donar med våran framtid. Jag blir kvar här hemma och tar en riktig tjej kväll här i vackra, heta sthlm med bästispästis Zaza! Hon har aldrig varit på Anchor. Vaa! Vilken miss. Världens bästa hårdrocksbar ever. Kommer bli sjukligt kul!


Nu: ut och pulsa i snön.


  

Av ruby - 22 november 2010 11:26

Satt och kikade igenom lite senaste party bilder från Hudiksvall med Marre. Hittade en bild.. Jag kan inte sluta gapa..


VAD ÄR DET SOM STÅR BAKOM MIG!?


  


Lite creepy..

Av ruby - 22 november 2010 10:46

Morsning!

Usch och fy vad ruggit det är här. Inne med! Det snöar, det gillar vi inte. Vi bara hoppas på att det inte snöar när vi ska göra det vi har planerat..


Nu är det lite frulle, glamour och sen långprommis med kenta i det här skit vädret och sen vidare på arbete.

  

Av ruby - 21 november 2010 23:20

Ja.. Nu var det dessa nattliga fundering igen om mitt hår! Lite längre fram här har jag tänkt färga det, i ngn skyrre rockabilly färg - svart, blont eller rött. Men jag vet lixom inte vilken färg jag ska ta. Jag har senast varit blond, typ ljus/askblond. Jag kanske är för blek för svart? Med gröna ögon och ljusa ögonbryn?! Rött? Orange? Kalla eller varma färger? Eller ska jag helt enkelt skita i det? Låta håret vara som det är nu efter 9års konstant färgning!? Du ser kanske bättre vad jag passar i än vad jag själv gör..

Av ruby - 21 november 2010 12:40

it´s all vintage baby

 

          

 

(klicka för förstoring)

Av ruby - 21 november 2010 12:33

Ååh, snart är mormor och Lelle hemma och då blir det mommas hemmagjorda pannbiffar, kokt potatis och hemmagjord brunsås. Mmm, det bara kurrar i kulan!

 

Älskling är på gymmet och pumpar och kommer hit senare och umgås lite. sen hem och städa, packa, mysa och bara ta det chill. Titta lite, längta lite, planera stort och räkna dagar!


  

Ovido - Quiz & Flashcards