Ruby

Alla inlägg under november 2010

R

Av ruby - 21 november 2010 12:30

it´s just me


  


  



- Remember: all copyright RUBY

Av ruby - 21 november 2010 12:23

Bus och mys i ett dystert väder.


  


  


  

Av ruby - 21 november 2010 11:35

Kenta och jag har verkligen utnyttjat den lilla snö som finns här hemma, för att reta luktsinnet lite. Leta lite godis under snö, lera, nergrävd i jorden och lite sånt kul. Ojoj vad huvudet jobbar och energin går till det den ska göra. Mattes stora älskling ♥


  


  


  

Av ruby - 21 november 2010 11:28

Igår var jag och Lelle inne på seminarium på Alfred Fredriks skola på norrabangatan i stan. Hälso seminarium. Oootroligt spännande för ett hälso freak som jag! Det var en professsor vid Londons universitet som talade och vi satt som klistrade och lyssnade.


Visste ni t.ex att olivolja är det absolut nyttigaste som finns, när den är som den är. För att steka den, det ska man aldrig göra. För den ska inte upphettas, då blir det en smet av fett. Jag som trodde att det var skit nyttigt att steka i den, men så fel man kunde ha.


  

Av ruby - 21 november 2010 11:15

Chaa! OHMY, asså jag har vart sååå off i ngr dagar! Det blir lätt så när man har mkt att stå i och det är helg! Nu har jag lite tid över!


I fredags postade jag min framtid. Kändes ganska lustigt att posta den. Nu är det bara en oändlig väntan, ngt som inte passar en människa som mig, helt utan tålamod.


Idag är jag nere hos mormor och är barnvakt åt mina två underbara kusiner ett tag - J&J! Kenta är överklycklig över att få så här mkt uppmärksamhet! Han vet inte riktigt vart han ska ta vägen :) Så söt våran älskade hund ♥ Sitter med en kopp kaffe nu och bara njuter, dom två liven sitter på nedervåningen och spelar piano, ha ha. Det låter fruktansvärt!


Nu ska vi gå prommis med Kenta och mysa på lite.


  

Av ruby - 18 november 2010 23:40

Problem nr 2! Löshår! Vart gör man det, vart får man tag på det, vad kostar det? Vilket är bäst? Såna där clips (?) eller ngn annan metod? Snälla tjejer hjälp mig lite är ni snälla :-)

Av ruby - 18 november 2010 15:12

Färga håret! Men hur..?

Av ruby - 18 november 2010 11:31

Chaa! Nu ska jag och Kenta prommenera bort till mormor på fika och lite surr. I like! Därefter jobb!


  

Ovido - Quiz & Flashcards