Ruby

Alla inlägg under november 2010

Av ruby - 28 november 2010 21:31

Nu måste jag ha lite hjälp kära läsare, ungefär som med leopard klänningen. ALLA som har en susning måste kommentera.


Ni vet dom här sköna one piece:


  



Orginalen e ju skit dyra. Men tydligen ska det finnas "fake" varianter av dom, för en billigare peng. Vet nån vart man kan få tag på dom billigare??


Jag och Mattan måste ha all hjälp!

Av ruby - 27 november 2010 18:22

Åh, godkväll..

Nu är jag pigg nog att sätta mig här och skriva lite, hehe.

Vilken galen kväll.


Förkrök på Copperfields med käk och öl. Sen brakfest på gamla, gode Anchor. Bästa stället i stan. Fiifan, det var längesen jag var ute och drack drinkar en hel kväll.. Born on bear ni vet, men men.. Ibland är det lika bra att vara sliskig!


Nu e jag fan as bakis, så jag orkar inte sitta här så mkt mer..

Ha ha..


Lägger ut resten av alla tokiga bilder sen sedan igår!


  

Av ruby - 26 november 2010 15:44

When I come to the club, step aside! V.I.P, cause you know I gotta shine!


  


All my girls get down on the floor.
Back to back, drop it down real low!


  


I'm such a lady but I'm dancing like a whore.
Cause you know what, I dont give a fuck so here we go.


  

Av ruby - 26 november 2010 11:53

Fredag



Solen skiner


  



Och jag gillar att titta i mitt kylskåp


  


Av ruby - 26 november 2010 10:45

   Matte&husses stora stolhet ♥


  


  


  


  


  


  

Av ruby - 26 november 2010 10:23

Tjaaa! Åh vilken underbar morgon. Det snöar dock, men solen lyser här i vackra huvudstaden. Jag hade hoppats att det skulle sluta snöa så jag kunde ha mina vita converse ikväll, trots snö. Herren ville annat!


Idag är det såå mkt som ska göras på kort tid. Jag måste sätta igång och packa i hop kentas saker. Han ska följa med husse upp till Norrland hela helgen. Det kommer bli så tomt utan mina grabbar..


Älskling kommer hem vid två tiden, packar sen åker han. Ush!!!

Sen är det bara att göra sig iordning, packa ihop bärsen och dra bort till Fridhemsplan, möta upp bästis Zanna unt M, käka nånstans i stan, hänga lite på Anchor, förkröka sen har vi ingen aaaaning om vart vi hamnar. Det är härligt! Att ha en hel stad i sin hand och bara hamna där man hamnar. Därför älskar jag min födelsestad!


M hade köpt en flarra Malibu bara för att ha lite efterfest sen i Bagis. Haha, han är gullig. Det kommer bli en awesome kväll, det brukar oftast bli det när man inte har planerat så mkt utan bara är impulsiv, med två av dom bästa människorna, kan det bli bättre?!


Nu måste jag sätta igång och packa ihop bulans saker och göra mackor till älskling. LATER

 

  

Av ruby - 25 november 2010 23:02

Nu är det skönhetsömn för pinglan. En lång dag imorgon med bästis och c/o. We like :-)

Av ruby - 25 november 2010 10:18

Godmorgon! Jag har vart väldigt effektiv nu på morgonen. Var uppe med älskling redan kl 6 i morse och gjorde honom sällis över frukosten, vilken tjej va. Sen stod jag utanför Nina kl 8 imorse, kom hem med ett helt nytt gymschema baserat på mig och jag var även inbokad på Core & bodycombat på Sats med henne på måndag, jösses.. Nu har jag och benke precis kommit in efter en timmes prommenad i snön.


  Dom fina blåa som man måste ha på sig, ha ha.


Mattes kille har lagt sig tillrätta på sin bädd med ett märgben och jag ska lägga mig i soffan med ett glas mjölk och pepparkakor och bara vara ett tag. Kika lite tv, kanske ta en powernap och bara må gött.


  



Ovido - Quiz & Flashcards