Ruby

Alla inlägg under november 2010

Av ruby - 14 november 2010 15:42

Våran älgkalv älskar snön ♥


     

  


  


  

Av ruby - 14 november 2010 15:30

Fy fasiken vad det har snöat här i Norrland idag. Jag skulle försöka knäppa kort på det, men det går ju fan aldrig, trots med min älskade Xperia 10 mini. Snöflingorna var jätte stora och fluffiga, rätt mysigt faktiskt, då e jag ju inget fan av vintern!

  


  


  


Av ruby - 13 november 2010 12:09

Godmörgen! SNART SÅÅÅÅ, snart ska jag och älskipälski åka och kika på lite grejer. Åååh, hoppas!! Jag är såå nervös asså. Men så lycklig att vi kan göra det här. Du och jag älskling!


  

Av ruby - 12 november 2010 22:25

Nu ska lilla korv och stora korv gå ut på kvälls prommenad. Dom är så söta tillsammans så man nästan avlider!


  

Av ruby - 12 november 2010 21:38

I morgon kanske våra drömmar uppfylls. Jag vet att HAN där uppe har ett finger med i spelet till våran lycka, det har han alltid!


Det är nog dags nu. Nu har vi nog hittat det vi har letat efter.


  

Av ruby - 12 november 2010 21:31

Titta så fint man ser våran älskling i hans nya Hurtta! Han är sååå snygg i den ♥


  

Av ruby - 12 november 2010 00:09

Gokväll. Ush och fy vilken hemsk tandvärk jag har! Min visdomstand ligger och trycker på den andra tanden så den kommer inte fram. Pest och pina. Måste ringa City Dental inne på södermalm i morgon och försöka få en tid. Folktandvården är så jävla lame och så jävla dyra och så jävla kassa. Inga tider. Inga tandläkare. 3 månaders väntetid. HELL NO!


Imorgon sticker vi upp till hälsingland igen! Älska. Ska hoppa i säng nu så jag är utvilad och körbar i fyra timmar i morgon. Det ska bli riktigt skitväder runt den tiden vi ska åka i morgon så jag hoppas på det bästa.


Natti natti ya´ll


     

Av ruby - 11 november 2010 14:19

Nu är det prommis innan vi drar till mormor. Hej och hå


 


    



Ovido - Quiz & Flashcards