Ruby

Alla inlägg under november 2010

Av ruby - 5 november 2010 10:10

Haha. Om ni får massa konstiga kommentarer så är det gamla goa vännen Jimpa Hedbergski som har lånat lite lösenord.. ^^

Av ruby - 5 november 2010 09:59

Morsning!

Igår var det så mkt som skulle göras så det fanns aldrig tid till att bänka sig vid datorn. Inte nu heller egentligen. Väskan är packad, lunchen är gjord, hunden är med, nu drar vi.


Älskade Hälsingland.


  



Av ruby - 4 november 2010 10:41

Cha cha. Idag har jag så jävla mkt saker som måste göras.. Fy bubblan! Måste packa.. Ååh! Jag ska ju ha med mig stora väskan då det e fotografering på söndag, har bytt dag då vi ska på dop hela lördagen. Jag har så enormt med snygga kläder och skor. Hur fan ska man kunna välja?


Först är det vanliga, fina foton, sen är det rockabilly/pinup stuket som åker fram. Kanske lika bra att ta med massa snygga klänningar och höga klackar så är man garderad :)


Eller vad tror ni?


  


     

Av ruby - 3 november 2010 23:02

Neee fiiifan vad tråkigt.. Älskling sover. Kenta sover. Grannen sover. Bara jag vaken. Nu ska jag oxå sova. Krypa ner och gosa lite, kanske läsa lite om gubben fortfarande snarkar, annars brukar det vara ett jävla gnäll om att lampan lyser för starkt och blabla :) Då brukar jag säga att han får låna min natt-ögonbindel. Men den blir bara irriterande och blir bara i vägen.. Det måste vara svårt att vara man ibland, haha! Mitt hjärta, vad jag älskar dig!


Godnatt alla.


  

Av ruby - 3 november 2010 22:41

HAHAHAHAHAHAHA!!!!

Det här är sååå min humor! Jag skrattar så mina fnittertarmarna snart hoppar ur kroppen på mig varje ggn den här visas på tv.

Hahaha!!


- "Åh vart har du varit hela veckan?"

- "JAG FÖLLL I BRUUUNNN!!!!"



Av ruby - 3 november 2010 22:26

Fan fan fan vad jag saknar sommaren. Stugan, wakeboardåkning, grilla, dricka kall öl i sommarhettan, bada, glassa.. Åååh..


  


  


  

Av ruby - 3 november 2010 20:15

Gokväll! Ååh, nu är det efterätt, äppelpaj! Sen är det Efterlyst och efter det sängen. Är helt slut idag! Imorgon tar jag nog en tripp in till stan på dagen med Anna om hon har tid och shoppar lite mer, ha ha. Sen är det wörk.


Nu; grannfejden.


  

Av ruby - 3 november 2010 17:32

Cha cha. Nu är det mat dags här. Enkelt, potatismos (eget så klart), köttbullar, brunsås och lingonsylt! JAMM JAMM.

later

 

  

  

Ovido - Quiz & Flashcards