Ruby

Alla inlägg under november 2010

Av ruby - 11 november 2010 13:55

Ja det är verkligen delade åsikter det där med tatueringar och bedövningsalvor! Nu hade jag inte tänkt mig ngr jätte tattueringar på fötterna, utan små grejer.. Men asså jag är ingen hejare på det där med smärta, trots att jag har tatueringar på rygg, lår, handleder, mage - you name it! En tjej skrev till mig att hon tyckte att jag fuskade.. WHAT! Vadå fusk..? Man gör väl som man vill! Om jag vill gegga ner mina fötter i bedövningsalva för att jag har prblem med smärtan, men endå vill ha en skysst gaddning, så är väl det upp till mig?


Är det ngn som har tatuerat sig med bedövningsalva ngn gång? Det är ju en sak med piercingar, det räknas fan inte :)


  

Av ruby - 11 november 2010 10:39

Morn morn alla! Asså, man kan inte skicka massa pedagogiska termer till mig när kl är tio på morgonen och tro att jag ska besvara som, för då har jag precis klivit upp. REMEMBER!!


Idag är det lite att göra, lite jobb, sen ska jag och kenta prommenera bort till mormor och prata över en kopp kaffe. Jag tänkte avslöja våra planer för henne. Jösses.. Det är ju bara ngr få som vet om vad jag och älskling håller på med. Ha ha! Nu är det nästan helt grönt, bara börja fixa. Vi är så glada!


Nu ska jag vänta på glamour (louise tycker att jag beter mig som en gammal jävla tant när jag ska titta på det och ingen får tag på mig för att jag inte kan svara i telefonen när programmet går), sen ska jag upp till AF och låna deras kopiator, sen handla present till svärmor, sen sticker jag och gör lite sysslor.


Imorgon är det vackra Hälsingland som gäller igen. WE LIKE!


  

Av ruby - 10 november 2010 22:45

Aaaassssåååååå, håll med om att jag är FÖRJÄVLA SNYGG i mormors gamla kjol! Aaaa yäää, itŽs all vintage baby .


   


   


   


     

Av ruby - 9 november 2010 23:34

Neeeeee, nu ska jag fan krypa ner i våran varma säng med min mysiga älskling och drömma mig bort till sommaren. Till sommaren på landet.

Natti


  


  


Jag älskar dig snutte

Av ruby - 9 november 2010 23:20

Titta så fin matte & husses älskling är i sitt nya Hurtta regn/reflex skyddstäcke som han fått av "morfar". Av "farmor" får han ett varmare täcke till den hårda vintern, men det här behövs verkligen för att skydda pälsen för att bli så himla blöt och så är han ju skit snygg i den. Man kan till och med dra upp den som en luva, långt upp på huvudet om man skulle vilja. Hurtta är så jävla dyrt, men dom gör verkligen saker värda pengarna.


  


   


   


   


   


    

Av ruby - 9 november 2010 23:11

Snön, det är faktiskt den ända nackdelen med att vara djur/hund ägare. Trots snöstorm så är det dessa enorma promenader som skall göras endå. Men vad gör man inte för vilddjuren ♥


  


  

Av ruby - 9 november 2010 13:05

Disco Cell – Das Boot - Club Mix


Den här har gått varm i många år. Tröttnar aldrig.

Ovido - Quiz & Flashcards