Ruby

Alla inlägg under november 2010

Av ruby - 24 november 2010 20:49

Chaaa! Shit, vi är genom blöta efter en kvällsprommenad med bulan.. Fy fan det vräker ner!


Älskling har precis gjort en kopp varm chocklad till oss, genomfrusna människor. Gott. Han är så goo min älskling! Nu ska vi krypa ihop i soffan och titta på Efterlyst. Sen blir det sängen för mig med, ska vara hos Nina, min sjukgymnast kvart över åtta i morgonbitti. Tvi för tidiga mornar!


  



Av ruby - 24 november 2010 12:37

Det här finner jag väldigt roligt..


  


På tiden då DIF spelade som bäst fotboll var Siggi tränare. Att gå på en fotbollsmatch när Djurgårdens vansinnige tränare var på dåligt humör, vilket han var hela tiden, var höjdpunkterna med fotbollen. Grabbarna spelade fantastisk fotboll, alla var rädda för Siggi. För när det gick dåligt brann det hos den isländske vikingen!


Idag tränar han andra lag och gillar mina kort, ha ha!

We miss you Siggi!


  


  

Av ruby - 24 november 2010 11:29

Nu tänker jag gnälla lite.. på snön. Ni får stå ut, för jag gnäller varje vinter!

Jag saknar att kunna bada i solnedgång.


  


  


  


Av ruby - 24 november 2010 10:25

Morsning! Har precis vart ute med Benke.. I pyjamas.. Grannarna glodde, nästan så jag tänkte dra ner brallorna och visa röven! Benke, han är rolig han.. När han inte vill bajsa på morgonen (fast han e bajanödig men bara vill in och äta) så brukar han "låtsasbajsa". Vi har en fantastisk hund som är en fantastisk skådespelare. Han sätter sig ner och låtsas bajsar, tryker på och så där. Sen springer han iväg och vill in till maten. Ha ha :)


Det är verkligen ingen dum hund vi har. Men matte lurar man inte. Tillslut går han och sätter sig endå när han fattar att han inte kommer ngnstans med det.

Min stora pärla ♥


Livet vore så tråkigt utan honom. Helgen kommer bli lång utan mina grabbar. Men men.. Matte, hon ska ut och svina och dricka sprit, så det är lugnt :)


Frulle nu jao.


  

Av ruby - 23 november 2010 22:47

Haha, MAMMA!! Om du läser det här i morgon får du gääääääärna ringa!! Klockan e så mkt nu så jag skriver det här ist så du ser det i morgon.. En viss Emmelie har hört av sig och var mer än gärna intresserad.. HAHAHA!! Hör av dig morsan.. Detta är på väg åt den där dagdrömmen du hade..



  

Av ruby - 23 november 2010 22:27

Cha cha!

Shit vilken dag! På bra vis. Så jävla bra faktiskt! Fast jag ska inte ta ut ngt i förskott men det här är en jääävla bra start. Jag är så lycklig. Lyckligare än ngnsin.


Till helgen åker älskling upp och donar lite, förhoppningsvis så kan jag avslöja vad det är vi håller på med till helgen. Kanske :P Hoppas på det, för jag håller på att storkna av att inte få skrika ut allt. Berätta för hela världen hur lycklig jag är. Hur lyckliga vi är. Jag vet att många av mina vänner vill veta vad det är vi håller på med, men snart så. Snart så ska jag avslöja och ni kan kräla i avundsjuka ;)


På tal om ngt helt annat.. Är det creepy att köpa en skit snygg, fräsh, good looki´n peruk för två hundra spänn? Eller e man psyko om man köper en peruk (alltså en skit fin brun) för att man bara vill ha lite roligt och testa på? Typ när man går ut? Som en party look? Ha ha, älskling undrade vad jag höll på med..


Nee, nu är det fan sängen. Den här dagen har sugit musten ur mig, jag är alldeles tom. Men på ett fantastiskt sätt!


Du morsan, tack för tipset på det där programmet. TOPPEN! Du är bäst.



  

Av ruby - 23 november 2010 14:47

Asså, det här med finnar en en grej som jag har tänkt på.. Rätt nasty men endå! Såg nyss en reklam om massa produkter man skulle ta för att motverka finnar. Vad händer när man har använt produkterna och slutar!? Kommer inte finnarna tillbaka då? Vad tror ni?


Jag tror på det gamla hederliga tvål, vatten & en skrubbhandske!


Eller?


  

Av ruby - 23 november 2010 11:59

Lisa ville se lite smycke/kläder/hår detaljer som jag har i rockabilly stuk.

Her ya go!


          


          


      


          



Det här är bara en liten bråkdel av allt jag har. Men dom här är de jag använder mest.



Ovido - Quiz & Flashcards