Ruby

Alla inlägg under januari 2011

Av ruby - 4 januari 2011 20:11

Yes, imorgon är det faktiskt dejt med båda mina Martinor. Lilla Hudiksvall får mkt att göra när vi kommer ;) Alla skator får se upp.


  


I just hope some people see, there's nothing that I'm trying to be.
Let me just stop all the shit talk, I know I'm the new bitch on the block.

Av ruby - 4 januari 2011 19:57

Imorse tog jag med mig Kenta på lite morgonäventyr. Vi tog bussen in till byn, Hudiksvall. Där hälsade vi på "morfar" och gick en långprommis.


  

Av ruby - 3 januari 2011 21:49

Rakt in på IPODŽen


Jay Smith – Bad Romance


  

Av ruby - 3 januari 2011 20:53

Cha cha! Vilken lugn kväll det har varit. Det är såå tomt utan pälski :/ Men men, det finns att göra här hemma i vårat drömhus ♥ Vad jag älskar att vara här på landet. Åååh, det är så underbart! Kenta och jag var ute förut, det var så lugnt och stilla. Månen lyste ut över ängarna och tjärnen och himlen var klar. Så harmoniskt.

 

Det är tomt utan darling bara, men på onsdag kommer han hem!

Imorgon funderar jag på att åka till Hudiksvall och hämta lite filmer hos pappa :) Tar med mig kenta in så kan vi stanna vid Lillfjärden och gå en runda där tänkte jag, det blir mysigt!

 

Nu är det 2 1/2 män, sen ska jag lägga mig i badet igen med ansiktsmask och kroppspeeling, sen krypa ner med boken! Underbart.

 

   ♥

Av ruby - 3 januari 2011 17:29

Lite kort på mig och älsk sen julafton. Riktigt tjusiga var vi :)



  


  


  


  

Av ruby - 3 januari 2011 17:25

Titta så julfina jag och Kenta var :)


  

Ovido - Quiz & Flashcards