Ruby

Alla inlägg under januari 2011

Av ruby - 10 januari 2011 16:18

Goooukväll! Ush vad mörkt och kallt det är ute :/ Hela dagen har varit så fin och ljummen. Men när solen går ner vid tre (fiifan) så slår det till supersnabbt. Trött jag blir!! Men men, jag har massor att sysselsätta mig med. Ett hus städas inte av sig själv.. Sen tänkte jag städa ut det mesta av julen.. Soo last year! Ha ha. Nej, men varför vänta. Nu är det ju inge mysigt längre tycker jag. Nu är allt över. Nu är vi inne på ett nytt år, då spelar det ju ingen roll. Sätta upp lite skyssta gardiner och sånt skit :)


Jag och Kenta ska ta en lång prommis bort till byn lite senare. Sen är det lite tv tittande och sen kallar sängen rätt tidigt. Upp i morgon as usual och jobba. Måndagar är alltid sköna, då är jag ledig.. Men sen kommer det krypandes och vips så sitter man där sju på morgonen. Blä!


  

Av ruby - 10 januari 2011 15:46

Efter mkt snack, efter mkt om och men och livliga disskutioner.. Så kom vi fram till att vi nog följer med Chrille och Fredde till Orlando i sommar. Jag menar, 700 spänn var för lägenheten i en vecka. Sen en vecka bilar vi ner till Miami. Skojar du eller?! Nää jag gör fan inte det :) Så bra är det asså! Mina vänner är dom bästa, ha ha!


  

Av ruby - 10 januari 2011 15:05

Godag yaŽll! För ett tag sedan kom jag och Kenta in efter en långprommis. Vi har verkligen en lycklig hund :) Han älskar landet. So do I.


  


  Kan du känna lugnet?!


  


  


  


  


  


   ♥

Av ruby - 10 januari 2011 11:40

Asså, jag älskar Ray Adams!! Speciellt gubben i lådan.

Den spelades fett i Hassela, ohmy!


Daniel Adams-Ray – Gubben i lådan


  

Av ruby - 10 januari 2011 11:35

Cha cha!

Ohmy, andra dagen i rad det är plusgrader. Så skönt! Om det inte hade varit för det eviga skottandet.. Nu när det e så varmt ute måste vi skotta av taket, annars får vi sova under bar himmel, ha ha. De vill jag inte.


Det är suuperfint väder, klarblå himmel och lite sol faktiskt. Underbart. Jag och Kenta ska ta en långprommis upp i skogarna här i Tanne så snart han har smält frullen. Sen ska jag upp och fortsätta skotta taket. Boring.


Imorse åkte älsk ner till sthlm på jobb. Kommer hem på torsdag, så himla tråkigt :/ Det e så tomt utan min darling ♥ Love you babe!


  


  

Av ruby - 9 januari 2011 14:04


I ♥ U

Av ruby - 9 januari 2011 13:55

Idag är det faktiskt plusgrader här i Tanne! Riktigt mysigt.. Det droppar när man går ut, nästan så man får lite "vår nostalgi". Väldigt mysigt..


 


 


 


      

Av ruby - 9 januari 2011 13:41

Godag! Fiifan, idag är jag riktigt bakis..

Jösses asså! Vi drog upp till Hassela igår. Fy fasiken vad kul vi hade. Fredde och Chrille turades om att dansa med mig, ha ha. På slutet vart det nästan bråk om mig! Då ska jag oxå tala om att vi var dom enda på "dansgolvet". Det var alldeles dött där, förutom ett gäng med gamla tanter. Men hela vårat gäng kunde inte bry sig mindre :)


Kom hem snorfulla nångång vid halv tre. Nu ligger Johan i sängen och kan inte kliva upp, ha ha! Knaprat Ipren sen vi kom hem igår.


Vilken lyckad kväll grabbar. Det gör vi om!


  


  


  


  


  

Ovido - Quiz & Flashcards