Ruby

Alla inlägg under januari 2011

Av ruby - 17 januari 2011 22:00

När jag var yngre kunde jag lyssna på väldigt mkt techno. Idag kan jag säga att jag har en väldigt bred musiksmak, men technon lämnade jag borta i Strömsbruk typ :) Men det finns en techno grupp som än idag hänger med mig överallt, Pakito. Jag älskar dom och här är två av deras bästa låtar enligt mig, speciellt remixen med Roy Bee, den pumpas loud som fan i mina lurar dagligen.


Pakito – Harmony - Radio Edit


Roy Bee – Kiss Me Again - Pakito Radio Remix


    

Av ruby - 17 januari 2011 19:17

Kolla in gooooogrisen :)



  


  

Av ruby - 17 januari 2011 19:08

Jag har försökt att vara ute så gott det går idag, trors att jag e tok sjuk. Det har varit en underbar dag. Det tyckte Kenta som stod på sin snöhög och spanade ut över sina ägor :)


  


   


   


   


    

Av ruby - 17 januari 2011 18:50

Igår var jag och Kenta ute och åkte spark, eller ja.. Kenta kuta på som fan :) Motion här vettö, riktiga hurtbullar! Det var igår, idag är det sjukstuga.


  


  


  


  


  

Ute och springer :)

Av ruby - 17 januari 2011 10:51

  

Av ruby - 17 januari 2011 10:35

Godag! Fy fasiken asså.. Idag är jag riiiktigt sjuk!!

Har haft ont i halsen i ngr dagar nu och trott att det skulle gå över. Igår hade jag lite konstiga känningar i kroppen så jag ringde till ena arbetskamraten. Men jag trodde inte att det var ngn fara. När jag vaknade för två timmar sedan var ögonen igenklibbade, halsmandlarna var ännu större, snoret bara rann och jag hade dessutom 37,8 i feber :/ Asså, så HÄR sjuk var det längesedan jag var. Jag skulle ut med Bulan nyss och jag höll på att svimma!


Asså det här är inge roligt :/ Jag har ingen ork till ngt. Det är plusgrader och sol ute och jag svimmar bara jag går ut. En kanna te och halstabletter så kanske dagen går att rädda lite.


  

Av ruby - 13 januari 2011 15:51

Rihanna – Man Down


  


Oh mama, mama, mama
I just shot a man down
In central station
In front of a big ol' crowd

Av ruby - 13 januari 2011 13:07

Godag! Viiilket underbart väder vi har, jag känner mig alldeles euforisk :)

Jobbade i morse och det var rätt tungt då jag varit vaken sedan halv fyra i morse. Vet fasiken inte vad det är för fel.. Men när jag vet att jag ska upp så sover jag som ett ursketet äpple :/ Men men, nu är jag pigg men kommer nog vara helt slut ikväll.


Martina kom hit i morse för långprommis. Vi tog med oss Kenta och gick runt tjärnen. Kanske en bit på 6-7 km. En helt lagom promenad genom skogar och täckter, upp och ner. Kenta han med att lukta på en död grävling och "prata" med lite hästar :) Springa fritt och njuta av livet som lant hund, bara det bästa för det bästa!


M drog nyss och jag ska ta mig ut och hämta lite ved och vara ute ett tag i det härliga vädret. Alldeles klarblå himmel och sol, sen ska jag städa upp här lite. Ikväll kommer darling hem, äntligen! Kanske blir en bastu och nån öl ikväll så sover jag som en stock sen tror jag. Det brukar hjälpa!


    Vad är ni för ena?

Ovido - Quiz & Flashcards