Ruby

Alla inlägg under januari 2011

Av ruby - 24 januari 2011 16:33

 

En ny stil i stan 

Av ruby - 24 januari 2011 15:53

Godagens! Shit va slut jag är.. Gick dubbelvarv runt tjärnen med kenta, det måste vara nån mil eller så.. Nu är vi alldeles färdiga, men på ett skönt sätt. Killerbody, OHYES! Här har man inget man skämmas för eller ngt man måste ändra på, här är man på snudd född perfekt. Om inte, så tycker man det endå, ha ha.. Och det är mkt skönt, att tycka om sig själv. Att INTE vilja ändra på ngt. Helt ärligt.


Nu har jag rört ihop en äggröra med bacon, ost, grädde och riven fetaost. Mums! Ett stort glas juice och det är ett perfekt mellanmål. Lägga sig i badet ett tag tror jag och värma mina kalla fingrar och sen städa lite, om jag inte lägger mig på soffan och degar. Det har jag gjort mig förtjänt av :) Lite LULU och bubbelbadet, here i come!


  

Av ruby - 24 januari 2011 15:52
Av ruby - 24 januari 2011 11:48

Goodag! Måndag idag och jag är ledig. Sweet! Riktigt skönt faktiskt :) Imorgon är det åter dags för jobb, så idag ska jag få massor av saker gjorda. Om någon halvtimme tänkte jag ta ut Kenta på långis igen.. Först tänkte jag ta en tur på sparken med honom men det e ju för fan 6 plus här i tanne, då går det inte att åka spark. Så det blir en tur runt tjärnen igen. Det är en kanon bra runda, upp och ner genom skog och ängar. Det finns så mkt att lukta och spana på, mkt att aktivera huvudet med. Till våren när det snön har töat bort komemr det bli kanoners, det finns tydligen miljoner småvägar här i skogarna att gå.. Ojoj, då kommer han bli tokig av att kunna spåra igen! Mattes pärla ♥ Nu ligger han på sin fårpläd och vilar magen efter frullen för ngr timmar se, he he. Stor mage, stor frulle.


Nu ska jag dricka en kopp nybryggt kaffe och njuta av måndags ledigheten!


  

Av ruby - 23 januari 2011 11:51

Godmorgon alla. Vilken underbar dag detta kommer att bli, solen lyser och man är på topp humör. Man vaknar upp (som vanligt) utvilad här i Tanne, älsklingen kom in med kaffe och sedan fick man ägg och bacon till frukost. Mums. Min karl, han kan verkligen det där med "det lilla extra". Han har det. Det där extra :) Gofisen min!


Idag blir det mys söndag då hjärtat åker i morgon. Tur att dagarna går fort när man jobbar och står i. 3 nätter går fort, det har vi märkt :) Vi tänkte kolla ngn film ikväll och dricka ngn kall och bara ha de bra i varandras sällis. Baka en bärpaj tänkte jag göra, med vaniljglass till. Mums!


Om ett tag kommer Robin hit och dricker kaffe och tar en prommis med oss. Vi tänkte ta en tur runt tjärnen med Kenta, nu när solen lyser så fint. Underbart! Igår var vi ner till Robin och kikade på film med Ante. Ngn med Johnny Depp.. Skit mysko, vägrade tillslut kolla, så jag kikade igen Martinas skvaller tidningar ist, he he.


Nu; kaffe och massor med pussar.


  


Av ruby - 22 januari 2011 17:42

Då jag och babe fick kortslutning i matlagning så är det tur att vi har mästerkocken svärfar här, hehe. Det blir stark mat idag, mkt gott. Ytterfilé och svärfarsans starka tomatsås! MUMS :)


  


  

Av ruby - 22 januari 2011 16:27

Kenta & Chóulie

~ kärleksparet ~

 

  

Av ruby - 22 januari 2011 16:06

Chaa chaa! Shit, asså nu har det blivit torrt med inlägg. Ohmy, jag har ju ett hus god damnit, underbart!

 

Älskling är hemma nu iaf, såå skönt. Kenta är nöjd när husse är hemma. Speciellt när både matte och husse är hemma, så e livet som bäst. Det kan jag hålla med om :) Min älskling är det bästa jag har! Igår var det fredags mys med babe och Robin. Film och popcorn och bobbyns semla, ha ha! Ikväll blir det väl samma jargong, film med bögvin. Ha ha, stackars robin, han har så många olika namn. Igår kikade vi på Dolphs nya rulle, Icarus. Där var det en ryss vid namn Slavi Slavov som var sååå lik herr Ljung, så hädanefter heter han Slavi Slavov, kontra Bögvin/Frugan/Herr Pyng/Cunt/svampbob Fyrkant..

 

Kenta och jag var uppe hos Kentas flickvän idag igen och busade. Killen är så trött nu så han har bara legat sen vi kom hem, mattes hjärta. Det tar på krafterna att ha flickvän tror jag :) Nu ska jag tända bastun åt svärisarna som är här och utnyttjar våran el, he he. Men det gör inget, man är skyldig sona föräldrar hela livet så det bjuder vi på! Sen tänkte jag och älskling ta nån öl och basta själv innan Slavov kommer och kikar film.

 

  

Svampbob svullar.

Ovido - Quiz & Flashcards