Ruby

Alla inlägg under januari 2011

Av ruby - 11 januari 2011 22:20

  

 

Gokväll. Har haft en tok mysig kväll med bäste Martina. Hon kom hit förut med hela Twilight serien men vi han bara med första filmen ikväll.

 Såg den på bio, det var ett tag sedan, så vi kikade på den så vi kan kika

på dom andra två i morgon utan att tappa fattningen :)

 

Nu är hunden rastad, matad och nöjd. Jag ska kika nyheterna, sen hänga tvätt och sedan ska jag hoppa i säng med min älskade bok. Fiifan, snart har jag läst ut den.. Jag känner mig faktiskt lite depprimerad över det. Den är sju böcker i den serien och jag är på den sista. Vad faaan ska jag göra när jag har läst ut den? Jag vill ju ha meeer :( Meeer Jamie!!! Fy vad trist.. Imorgon kommer Anticimex hit, så jag läre gå upp i tid i morgon så att jag hinner allt innan jag sticker som vanligt. Längtar efter sovmorgon!

 

Förresten!! Hääärligt Djurgården. As usual.. Solnatattarna borde tänka på refrängen och flytta ner en serie ;)

 

  

Av ruby - 11 januari 2011 19:01

Ikväll är det derby. Åh det ser jag fram emot :) Jag hoppas bara att solnapacket kan hålla sig i schack ikväll och lämna förstörelsemanin hemma. Jag menar, kolla sporten alldeles nyss där kommentatorerna var i Globen, där sades det att de fanns 200 poliser, 100 väktare och en vallgrav vid aik klacken.. OHMY! Asså, skämms dom inte??


  


Djurgården tills vi dör..

Av ruby - 11 januari 2011 17:56

Aaaaaaaaassssåååååå, jag ÄLSKAR bilden. Jag älskar den. Det är sååå jag!


  

Av ruby - 11 januari 2011 17:48

Martina, nu har jag bstämt att när du kommer hem från Lkpg så ska vi ta en sådan här gammal go kväll :)


  


  


Åh vad jag saknar att kunna göra en frisyr. Precis som jag hade där. Helt nyklippt inne hos BOBBY. Men men, nu har jag så långt och fint så jag kan ha alla möjliga frisyrer och det är såå kul! Det r så jag. Att ha långt hår, passar så bra i det. Snart är all gammal färg borta och sedan kan man börja fundera på att bli riktigt blond igen. Love it.

Av ruby - 11 januari 2011 17:38

Chaa chaa!

Dagen kunde ha börjat bättre på jobbet, men det gjorde den tyvärr inte. Men det ordnade upp sig senare och nu har jag precis avnjutit det goda sällskapet av min finaste vän Martina ♥ Hon kom över förut på lite kaffe och skitsnack ;) Får se om jag tar med mig Kenta dit ikväll och hänger lite med henne och BOBBY! Haha!!


Imorgon blir jag hemma en sväng på morgonen, då Aticimex kommer och skall göra en energideklaration. Om dom ens kommer in för Kenta..


Nu ska jag göra lite middag som jag har lovat min sambo. Ja fattar inte varför jag har så svårt att äta när jag e själv. Hade jag bott ensam hade jag nog lidit av anorexia, jag lovar. Jag har ingen som helst matlust när jag e ensam. Så jävla underligt. Så jag har lovat Johan att jag måste äta, ha ha. Tänkte göra lite korv och mos, snabbt och gott. Vilken tur att jag slipper bo ensam :)


  


Ma´h sweetest girl

Av ruby - 10 januari 2011 19:03

Ni vet, vissa hundar har det mkt bättre än andra hundar ;)

Jag vet en människa som har en rottis (som förövrigt e skiiiit ful) som bor i en liiten, skitig lägenhet i Hudik. Jag menar, stackars hund. Men vad ska man göra om man går på soc som alla andra där då.  En stor hund, speciellt aktiva rottisar, tycker jag skall bo stort. Titta på våran älskling. Bor i hus, på landet, bredvid skogen, har hundgård. Så ska det vara om man ska ha den här rasen tycker jag. Inte som en accessoar. Dumhuve.


Som ni ser här så finns det ingen hund som har det bättre än våran.

Golvärme och underbara fårpläd, då myser våran gullegris ♥


  


  


  

Av ruby - 10 januari 2011 19:00

Alltid så nyfiken och ska spana när matte försvinner ner i garaget.


  


  

Av ruby - 10 januari 2011 18:38

Haha, asså det här är fan det bästa köpet ever!! Ååh, varma skor när det är iskallt ute. Inget slår det :)


  


  

Ovido - Quiz & Flashcards