Ruby

Alla inlägg under januari 2011

Av ruby - 29 januari 2011 14:51

Men perfekt! När Nordanstigarn kom hittadae jag massa awesome shit till våren. Kurserna är bokade! Yes baby. Love it. Do it. U bet.


  

Av ruby - 29 januari 2011 14:37

Idag hämtade vi henne, Sally! MUSTANG SALLY! Hon har stått i Svärisarnas garage hela vintern, men nu e hon äntligen här.

 

  

 

  

 

  

 

  

röda faran 

Av ruby - 29 januari 2011 10:34

Morn morn ya´ll! Har inte sovit vidare bra inatt, vet inte varför. Somnade vid 11 snåret med låg vaken till tre eller nått sådant obehagligt. Hade ställt kl på halv tio, vaknar upp av att kenta skäller tills om fan, jag menar.. när rottisar skäller så skiter man typ ner sig.. Tänkt att då sova och vakna så, haha! Alex stod och tittade in genom fönstret och andades på rutan. En domkraft senare var han borta.. Idag flyttas MUSTANGEN ner. Ohyeah baby! THE mustang!

 

Så skönt med helg! Underbart :) Är långledig nu, fram tills på onsdag, sen är det hårda pass igen! Jaa, inte fan ska jag gnälla, men jag kan inte säga att jag gillar det. Men hårt jobb ger resultat. Det har jag lärt mig.

 

Nu ere kaffe som gäller och lite frulle framför tv:n, vänta på att killarna ska komma ner med bilen. Om tre månader ska hon ut på Test and Tune i S.hamn RAAAWR!

 

  

true art has four weels

Av ruby - 28 januari 2011 22:27

.. där bor dom här tre miffona.. Jag, Johan och Robin. Ha ha!!

 

 

   

 

   

 

   

 

   

 

     

 

   

 

   

 

    

 

  

 

  

Av ruby - 28 januari 2011 19:23

Men cha cha! Shit vilken bra fredag jag har haft. Skulle ha jobbat till nio ikväll men Marie är ju sååå härlig, så jag slutadetvå timmar tidigare med lön till nio ikväll. Vissa har det bättre än andra. Har precis öppnat mig en 2.8 och firar att det är helg :) Yes!

 

Tänkte ta med mig Kenta ut en sväng, men vet inte riktigt om jag vågar.. När han var ute nyss var han väldigt underlig och luktade överallt.. Han spanade och pep och var skit mysko. Antingen har det gått ngt över tomten eller så var det ngt i närheten.. USH! Vägra..

 

Nu; handboll och öl!

 

  



Av ruby - 28 januari 2011 10:09

Morsning! Idag gömmer sig solen här i Tanne, det gillar jag inte. Men jag ska sticka till jobbet vid två, så det gör inte så mkt. Jobbar kväll, ganska skönt för omväxlingens skull. 14 - 21. Finfina tider.

 

Igår drog vi ner till Svampbob och hängde. Kikade på Svensk Maffia. Ngn som såg det? Har läst böckerna och fasar över hur det håller på att spåra ut i det här landet. Tacka vet jag tanneskogen.. Där finns det ingen svensk maffia, än så länge. Bara älgar och fulsprit! he he..

 

Nu blir det en kopp kaffe och sen sja jag och kenta ta en prommis innan det är dags för matlåda och jobb.


  

Av ruby - 27 januari 2011 19:44

Men nu är det mysdags här i tanneskogen. Älskling och jag ska ta ett bad och dricka en till kall bira. Jag firar ikväll, nytt jobb och sånt härligt juu :)


  


  


  


  


  

tre generationer .

Ovido - Quiz & Flashcards