Ruby

Alla inlägg under januari 2011

Av ruby - 20 januari 2011 14:08

Titta vem jag hittade i köket som satt och solade sig ♥


  

Av ruby - 20 januari 2011 12:42

När solen lyser ute blir jag så nostalgisk så bästa Eastwood åker fram. Jag hittade en låt, underbara låt.. Men det är verkligen en låt som passar in i den där cirkusen som pågår borta i Hudiksvall ;) Texten, den är perfekt. Eller vad säger du morsan?


  



"Det må va att du har framgång, i allting som du gör. En dag sitter du ensam på ditt rum och gråter när ingen hör.. Sådan romeo ger man väl ingenting för.

Du har allt som du kan önska, lyckan den är för. Krossa hjärtan i ett enda kör och sedan kalla sig charmör.. Sådan romeo ger man väl ingenting för.

 

Tjejen som du kallar för din, ännu vara lycklig och hel. Ännu har hon inte en aning om  det som alla andra vet. Kanske dags att tänka om nu, som du tutar och du kör.. En dag sitter du ensam på ditt rum och drömmen om dig dör.. Sådan romeo ger man väl ingenting för."

Av ruby - 19 januari 2011 21:42

Det är alltid kul att logga in på hårddisken och hitta massa godbitar. Här är fyra bilder när jag bodde i Gävle för fem år sedan :) Man förändras..


  


  


  


  


Jag menar.. Snygg då, snygg nu. Inga konstigehetr.

Av ruby - 19 januari 2011 21:38

Snart så. Snart Emmelie, så ringer jag :)


  

Av ruby - 18 januari 2011 18:55

Här är Kenta med din nya kompis och flickvän C! Ååååh, hon är gudomligt söt! Och dom är jätte kära i varandra, ha ha!


  

Av ruby - 18 januari 2011 13:29

Meeeeeeeeen!!!! Äckliga älgjävel på tjärnen!! FÖRSVINN!!!!


  


Ibland blir jag jävligt less på min telefon. Jag menar, jag har faktiskt en Xperia 10 mini pro och det finns ingen zoom funktion! WHAT!! Man kan zooma på kortet när det väl e taget, men wtf, så vill jag inte ha det.


Man ja.. Där ser ni det äckliga djuret som springer utanför vårat köksfönster.

MEN!! Hellre att det (och nu är jag väldigt ärlig för jag är livrädd för älgar) springer en älg utanför fönstret än en turk!! Ha ha.. Hellre bo på landet och se det där, än att bo i sthlm och ha turkar utanför fönstret.!! 

Av ruby - 18 januari 2011 11:09

Gomorgon. Som jag befarade igår vart det inte mkt sömn inatt :/ Halv fem var jag uppe och mejlade till mitt ärende som jag skulle in till, att jag inte kunde komma in. Ringde till jobbet oxå, jag var helt lost. Fyfan vad jag är förkyld!


Chefen ringde i morse och surrade lite, hon är så rolig. Skulle kolla hur det var med mig och sedan vart det nästan en timmes prat. Jag gillar henne så mkt :) Hon berättade även att det finns mer jobb till mig, pust. Jag som tycker jag inte gör annat än sliter. Bullshit säger jag till dom som säger att det inte finns jobb här uppe.


Igår fick jag ennu en jobb chans om jag vill. Träffade ena grannen igår, som bor tvärs över gatan lite längre upp, dom har stor bondgård med hästar och hundar. Hon hade en stor nordsvensk flicka som hon behövde hjälp med och frågade mig om jag var intresserad av att rida och hjälpa till. Jag och Kenta ska ta oss dit idag så han får leka med sin nya kompis :) En 6 månaders New F tik som älskar honom och som dessutom inte är ett dugg rädd för honom.. Eller ngt för den delen! Tuffare hund har jag aldrig sett. Kenta är överlycklig! Jag ÄLSKAR att bo på landet!!! Det här är bra för min själ.


Jag menar, jobben bara regnar över mig.. Helt seriöst!

Nu ska jag fortsätta dricka kaffe och leta upp näs sprayen, det här går inte längre.. Känns som om mitt huvud ska explodera!


Hörs hej


  

Av ruby - 17 januari 2011 22:19

Gokväll ya´ll.

Fy vad jag är sjuk asså :/ Jag är så förkyld så ingen hör vad jag säger när jag pratar med dom, ha ha.. Endå så ska jag upp och jobba i morgon + åka in till Hudiksvall på ett ärende trots att jag är helt ur gängorna. Toppen...


Jag vill inte men måste. Eller jobba behöver jag inte men gör det endå. Ska upp fem, så jag måste gå och knoppa snart asså. Känner på mig att det inte blir mkt till sömn inatt när man är tvungen att andas genom munnen och sova samtidigt..


  

Ovido - Quiz & Flashcards